25 Ağustos 2009 Salı

1-2-3 Başladı!

Ve sonunda, kendimi çok yeteneksiz olarak nitelendirdiğim bir işe kalkıştım...
Yazi yazmak konusunda pek iyi değilimdir bunu çok uzun zaman önce kabul ettim.
Peki bile bile neden başlıyorum diye soruyorum kendime; birincisi, belki de sandığım kadar kötü olmadiğimi kanitlamak istiyorum ya da tamamen ihtiyaçtan.

Londra'ya geleli çok uzun zaman olmadi, yaklaşık 1 buçuk hafta. Geçen seneki 15 günlük maceram sonrasinda eve dondugumde anlata anlata bitirememiştim. Yok şurasi böyle, otobüsleri şöyle ...
Avrupa'nın büyük bir kısmını gezmiş olmama rağmen Londra'nin tadinin çok başka oldugunu fark etmiştim o zaman.
Tekrar gelmem de bundan olsa gerek...
Bir kere yaptığım iş ve ilgi alanlarim dolayisiyla Londra'yı çok doyurucu bir şehir olarak gördüm.
İşte herkesin bildiği şeyler efendim. Kozmopolit bir kere kendisi. Her ırktan, her dinden ve her milletten insana ev sahipliği yapıyor. Londra'yı, Londra yapan da bu.
E noluyor bu kadar insan olunca, herkes kendinden birşeyler katıyor.
Hani biz kızıyoruz ya Türkler, Almanya'da kendi küçük Türkiye'lerini yaratıp , adapte olamıyorlar diye. Londra'da bunun örneklerine adım başı rastlayabilirsiniz.

Onumuzdeki haftalarda yazdığım konular hep Londra'daki yaşamla ilgili olacak. Sonra arkamdan iyi ki bir gitmiş yaz yaz bitiremedi demeyin :)

1 yorum:

  1. Her ne kadar çok şaşırdım ve çok ani olduysa da tam destek :)

    YanıtlaSil